lördag 22 augusti 2009

sommarprat

Hmm ja, nu kommer väl hösten så det kanske är lagom att fortsätta med bloggen nu då. Kan ju alltid låtsas att jag har haft ett sommaruppehåll, fast sanningen är att jag tappade det, som jag gör med det mesta.. Men nu fick jag lust igen. Så, here we go!

Känner mig både lite tom och alldels för full av känslor, och om vi ska vara ärliga, vin.. Mår mycket märkligt just nu. Har på ett sätt fått precis det jag vill ha, på pappret. En kille. Inte en man har jag kommit underfund med, men en kille. Det är detta som jag övertygat mig själv om alla de gånger jag tvivlat och trott att det är något fel på mig, att jag bara inte har träffat nån som är bra och som faktiskt vill ha mig! Men nu har jag det, men det känns inte bra, det känns tomt och olusigt. Jag vill så gärna bli kär. Vill verkligen det. Har tänkt att det räcker med nån som är snäll som vill ha MIG. Men det gör inte det och jag känner mig otacksam. Här står han ju, en skit bra kille och jag känner ingenting! Inte det minsta pirr. Men jag ska inte sumpa det här för lätt nu. Jag ska ge det en chans till, nästa gång kanske jag känner något, nästa gång kanske det pirrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar