lördag 14 februari 2009

Skogsbärscider..

Ellooo!
Jag är lite stissig idag. Vet inte riktigt var det är, jag har skrivit en to do lista och prickat av 2 av 7 saker sen klockan 10... Japp, jag har verkligen svårt att få ändan ur vagnen som man säger.

I kväll ska jag käka romantisk middag med mina tjejkompisar I löv them! Jag har fått ansvar för förrätten, tänker mig Crème Ninon, oh yes fint ska det va! Efter vår alldeles underbara middag ska vi på hemmafest, hurra jag älskar hemma fester! Tror att det kan vara anledningen till att jag verkligen tyckte om året jag fyllde 17. Vi var för små för krogen och då var det husfester som gällde! En kompis drack alltid skogsbärscider, 7.0 Hon kräktes varje fest och vi sa "Du kanske inte ska dricka så mycket" hon svarade "Men jag är inte för full det är cidern!" Ändå drack hon cider varje fest, underbart resonemang!

Oj nu måste jag till systemet inan de stänger, och köpa strumpbyxor, alltså inte på systemet, på lindex. Det hade annars varit en kanonbra idé tycker jag, borde tipsa Anitra Sten!

Kärlek åt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar