lördag 28 februari 2009

Melodifestival och tentaplugg!

Tjoflöjt!

Nu har tentaångesten kommit på riktigt, välkommen! Känner att jag inte hänger med i vad de andra tjejerna säger, måste läsa mer, mer, mer! 20 veckors studier på 5 dagar, men det klarar jag eller?


Gah, hatar min kassa framförhållning! Brukar säga att det är genetiskt för min familj är precis likadan. Vi är den där familjen man måste säga en tid, en halvtimma innan alla andra kommer, för då är vi bara en kvart försenade... Illa! Nåja, efter snart tre år av universitetsstudier borde jag ha lärt mig kan man tycka, men det brukar alltid ordna sig i slutändan och det är nog därför det inte blir någon "personlig utveckling". Varför ändra på ett vinnande koncept liksom..!


Ska kanke kika lite på Melodifestivalen ikväll, ehm trots att jag har bättre saker att göra, har missat alla andra omgångar, då fååår man som en polare brukar säga.


Bring it on Petra Mede!



Ha, ha såg precis att Thorleifs skall vara med. Jag hatar Thorleifs! Hans gnälliga röst, blä! Måste ändå titta, det är lite som att stanna och kolla vid en olycksplats, fascinerande!



1 kommentar:

  1. Jag älskar Thorleifs och den gnälliga rösten! Gråååååååååt iiiiingaaaaa tåååååraaaar. Nämen, jag gillar verkligen Thorleifs.

    SvaraRadera