söndag 1 mars 2009

Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram..

Jag är hungrig! Men jag har kommit in ett sånt konstigt stadie när jag liksom inte kan göra nåt, helt apatisk... sitter och klickar mig fram mellan bloggar på nätet fast jag egentligen borde läsa vetenskapliga artiklar på löpande band. Och just därför kan jag inte laga mat, för jag har ju inte tid! Jag ska ju läsa artiklar, men det gör jag inte, lite som en ond cirkel det där... Imorrn! Då minsann! Mitt motto..


Vi fikar konstant när vi pluggar! Dagen börjar med kaffe, lite plugg, frukt, ytte pytte plugg sen är det lunch med cheesecake till efterrätt (sjukt god!) kaffe, plugg, te och vetelängd, lite mer plugg och sen orkar vi inte mer. Ha ha, jag kommer att rulla fram när den här perioden är slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar