torsdag 26 mars 2009

Hujedamej!

Så, nu har kandidatprojektet börjat på allvar och idag var ännu en 10h dag på labbet, misstänker att det kommer att bli ett antal sådana... Alla är superhärliga och goda vänner, kan bero på att de tillbringar typ all sin vakna tid i labbet.. Men jag trivs! Har hittills sysslat med kloning, låter coolt va! Helt sjukt va man kan göra egentligen!

Här om dagen tränade jag för första gången sen innan jul....! Hrmm, ja jag vet kroppen mår sååå bra och man blir piggare och allt sånt, men jag är inte gjord för det. Jag hatar att träna!
MEN jag har hittat en form som jag faktiskt tycker är kul. Afro! Det var i alla fall det jag körde i söndags, min träningsvärk gick over i natt.. Alltså i tre dagar rörde jag mig som en gammal tant och sa aj aj aj varje gång jag skulle sätta eller resa mig upp. Det kändes som om min rygg skulle gå av! Kan i sig vara ett ganska bra skäl till att jag borde fortsätta...

Mina älskade vänner har precis varit här och käkat våfflor med glass grädde och drottningsylt, supergott! Mitt kök är så litet att man kan nå allt sittandes på stolen, mycket praktiskt, men kanske liiite trångt för sex tjejer som lagar våfflor. Men finns det hjärterum finns det stjärterum som man säger! Igår sa jag ajöken adjö till en av handledarna som skulle gå, han blev full i skratt och undrade om han förflyttats till 30talet, hmm jag kanske slänger mig men uttryck som om jag vore 70 år, men jag gillart!





Nu ska jag sova. Sussa sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar