onsdag 18 mars 2009

Morgontrött virrpanna!

Andra dagen i rad som vi börjar klockan 08.00... Jag dör! Jag är verkligen inte gjord för tidiga mornar, undrar hur det skall gå i det riktiga vuxenlivet, kanske blir jag en sån där som bara läser kurser livet ut och hamnar på CSNs svartlista och aldrig behöver komma ut i det verkliga livet.. Ja, så för det bli!


Näää, klart jag skall dra mitt strå till stacken. Oj ja, kommer att bli en helt fantastisk forskare! Min bror kläckte för ett tag sen ur sig: "Så bra betyg men ack så vilsen. Bror din = så dåliga betyg men sjukt skärpt!!" Apropå att jag hade glömt bort min visakorts kod. Eh... Ja, jag är väl lite virrig, men det är väl ett perfekt utläge för en forskare! Tänk Albert Einstein, ska bara fixa håret också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar