måndag 16 mars 2009

Action!

Oj då nu bidde det så igen.. Jag misstänkte att jag var en usel bloggare, då mina dagboksambitioner alltid sinat efter några dagar av intensivt skrivande. Men. Jag tänkte ge det ett försök till. Eller, det är ju bara för min egen skull egentligen, älskar när man hittar nåt gammalt block som jag klottrat på för längesen, så sjukt underhållande! Nåja nu är mitt tentaplugg över, alla tentor gick bra, gött! Heja mig!



I helgen testade jag mina nya pjäxor som jag köpte i Val Thorens, sista dagen... Ha ha typiskt mig, skjuter alltid upp saker till sista minuten. Har faktiskt varit livrädd att de skulle kännas för stora, men nej, de var grymma! Annars bjöd helgen hos mina föräldrar på mer snöäventyr.. Jag och mamsen gav oss ut på en riktig rescue mission för att hämta min bror vars bildäck hade sprängts! Action! Utrustade med varma kläder fulladdade telefoner (ifall vi skulle köra av vägen och behöva putta bilen, putta!) och choklad såklart, gav vi oss ut i snöstormen. Samtidigt var min bror i "säkert" förvar hos en typ 100årig bärgningsgubbe som körde som en galning och mumlade samtidigt som han halvskrek på grövsta värmländskan, vi stackars västkustbor förstod knappt ett ord. Jag och lilla mor försökte hålla oss för gapskratt men det gick så där...


Visst är de snygga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar