söndag 29 mars 2009

Sömntutan gör skäl för namnet

Jag har sovit. Jättelänge! Vaknade kvart i tre, fast men det här jäkla tidsomställningen var ju klockan helt plötsligt kvart i fyra!!! Helt sjukt, jag har sovit bort hela dagen. Kan ha sin förklaring i att jag inte var hemma förrän halv fem igår.. Det var trevligt, verkligen, alltid lika roligt med spex! Det var en riktig helkväll! Började hemma hos Sara vid fyra med vin bubbel och ost, sen var det dags för spex och toddy! De var så grymt duktiga! Det är nåt med killar på scen alltså, är svag för sånt.. Sen var det supé och dans, trevligt som sagt.

När jag hade varit på disco brukade min pappa alltid säga "jaha trevligt, inte så kul då" Jag blev alltid så förbannad på honom, men det ligger nåt i det där, hade nog sett fram emot den där kvällen lite väl mycket, så det blev nog lite av ett antiklimax. Eller så känner jag bara så nu för att jag är lite bakis, då brukar jag bli lite låg, säkert nåt kemiskt, typ brist på salt och fett, min oerhört vetenskapliga teori! Nu ska jag kika på bilderna från igår, brukar alltid bli en "rolig" överraskning, ha ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar