söndag 11 januari 2009

12-stegsprogram?

Fattar inte att det ska vara så svårt att faktiskt sätta sig ner och plugga när man verkligen behöver det! Total avsaknad av självdisciplin!

Idag har jag varit oerhört kreativ, not... Tv, bloggar, MTVs The City och ännu mer Tv.. Ibland funderar jag seriöst på att ställa upp dumburken på vinden, eller finns det kanske nåt 12-stegsprogram? Dock måste jag säga att jag verkligen gillade "The City", spin off på "The Hills" med Whitney som flyttar till the big apple. Har aldrig varit så sugen på att sticka till New York som nu!

Det är kanske det jag ska göra i höst, börjar få lite beslutsångest.. Fler kurser, magister, master, vad??? Mina fantastiska klasskamrater är ju i samma sits, och bara tanken på att de kanske sticker får mig att tvivla lite på att vara kvar i Lund.... Känner jag mig själv rätt kommer jag att dra ut på allt in i det längsta, så att det bara blir ett alternativ kvar till slut, helt av sig själv! Det är så jag löser de flesta av mina problem, ha ha! Ja, ja, only time will tell som man säger over there!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar