torsdag 8 januari 2009

Och vinnaren är..

Ja, ännu en sovmorgon. Det är lite skämmigt, vet inte om man kan kalla det sovmorgon om man inte är ur sängen förrän efter halv elva, när man borde plugga... Snarare dålig karaktär tror jag.

Well well nu sitter jag och lyssnar på Fleet Foxes och försöker läsa en vetenskaplig artikel om lysosomala lagringssjukdomar, kanske inte så konstigt att jag inte kom ur sängen ändå. Ragged Wood skivan är skitbra måste jag säga! Tog ett tag innan jag upptäckte dem, men hurra lagom förmiddagsmysigt!

Igår blev det en massa zappande mellan tv-kanalerna. Såg en del på Grammisgalan, ha ha vilket skämt att EMD med "jennie let me love you" blev årets låt! Jag var helt säker på att Kleerup, Magnus Krunegård eller min favorit Veronica Maggio skulle ta hem det! Ja de har lojala fans i alla fall, EMD, de måste man ge dem. Bara de som röstar nu i ekonomiska kristider, det kostar ju flera kronor faktiskt så det måste vara äkta kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar