lördag 10 januari 2009

Motivation och Morgan

Har precis fixat lite motivations -fika bestående av presso-kaffe och kanel & kardemumma-stekta äpplen! mums! Nu ska jag ge plugget en timme till, så får vi se om jag lyckas klämma fram lite fler ord i labrapporten.

Kikade som sagt på Let's Dance igår. Shit, Morgan Alling har ju värsta movsen! Go Tippen-Morgan! Han såg väldans lustig ut i tajt glittrig skjorta dock.. Alla var väldigt duktiga måste jag säga, men skärpning Kitty, man måste ju kunna ta lite kritik eller?


Oklart vad som händer ikväll, blir nog kanske en film med brudarna, vi är så många i gänget att det blir lite förvirrat med telefonkedjor och sms ibland. Men jag är glad att jag har dem! De är bäst!

Nä, tillbaka till plugget en stund till, får pigga upp mig med Detektivbyrån!
http://www.youtube.com/watch?v=GRUcDR44XQk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar