tisdag 13 januari 2009

Fickkniv och potatismos

Yo!
Nu är jag hemma från UB har varit ganska duktig idag också, klapp på huvudet!
Nu vankas det sojakorv med potatismos!!! Potatismos alltså, var längesen jag käkade det, en av mina favoriter! Som bomull i maggen! Det är nog bra att vänta ut det där galna suget efter nåt tror jag, men nu är det dax!

Idag när jag satt i läsesalen och kämpade med min jäkla labrapport snegnade jag på killen brevid. Han satt och vässade sin penna med en fickkniv, en sån där gul, old-school blyertspenna, med fickkniv! Det var mycket roligt tyckte jag, kanske inte lika roligt nu, kan ha något med mitt dåvarande uttråkade tillstånd att göra men ändå! Visste inte att folk använde sådana pennor nuförtiden. Men tack killen för att du lättade upp min dag!

Tillbaka till spisen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar