fredag 9 januari 2009

Are we human or are we dancer..

Wehey! Jag har varit duktig idag! Var i skolan vid nio och satt sen och läste till fem! Då får man lov att köra fredagsmys va! (trots att det egentligen är mycket mer som skall göras... ;))

Det var lite snack om utgång förut idag, men jag känner mig inte allt sugen! Hela helgen går typ bort då och jag har as-mycket att göra. Jag börjar nog bli gammal, shit det spelar ingen roll hur mycket, eller lite jag dricker, jag bli bakis ändå!

Ska det va så, när man är 24, va, va!?

Jag får spara mig till nästa helg istället. Ikväll börjar ju Let's dance! Hi hi, brukar inte vara sådär väldans intressant, men deltagarna i år verkar mycket lovande! Jag säger bara Elisabet "elchockshåret" Höglund, hon verkar helt tokig, mycket underhållande!

Nu värmer jag upp med The Killers "Human"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar