måndag 12 januari 2009

Våga mer än du törs!

Tänkte bara skriva några rader innan jag stupar i säng. Är dödstrött men ändå inte, knepig känsla...

Idag har jag varit på labbet hela dagen, kändes bra! Var faktisk riktigt nervös i morse. Inte riktigt likt mig, men det var jag. Började nästan känna efter; mår jag inte lite dåligt, kanske måste gå hem och vila ändå? Men jag tog mig i kragen och körde på ändå, och det blev görbra tillslut!

Fick en liten motivationsbok av mamsen för ett tag sen "Våga mer än du törs". Det är verkligen så jag måste börja tänka! De som känner mig skulle nog aldrig kalla mig för feg, men jag är sådär smygrädd liksom... Saker som jag inte känner att jag kan vara bra på skiter jag i helt! Jag försöker inte ens, har nog någon inneboende skräck för att vara sämst, verka dum, eller komma sist. Oj oj flashbacks från skolidrotten. Nä, så farligt var det inte :) Det är konstigt det där, hur svårt det är för mig att visa mig svag.. Well, well det skall bli ändring på det!

Nu ska jag förhoppningsvis drömma söta drömmar och vakna pigg i morgon! Pigg. Jag. Ha ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar