måndag 19 januari 2009

Smör i skallen och i magen!

Jag är död, döööd! ..eller nästan i alla fall. Har varit på labbet hela dagen, nästan 10 timmar. Inte dåligt va? Vet inte om det var så lyckat de sista timmarna, hjärnan var som smör, allt bara rann av, inget fastnade. Nu har jag druckit kaffe och ätit en budget-dammsugare känner mig lite, lite piggare. Egentligen borde jag plugga inför grupparbetet imorgon, men jag pallar verkligen inte. kan ju ta det till morgonen istället, börjar inte förrän 11. Ha ha, som om det kommer att hända! Ja, vi får väl se, jag kanske överraskar mig själv...

Jag måste tvätta! Verkligen. Det är såå tråkigt, men nu är det kris, i underklädeslådan ligger endast mina "i värsta fall"-trosor kvar. Men tvättstugan är bokad alla tider jag är ledig, gah! Jag får kanske handtvätta, eller skolka...

Oj, vilket klagoinlägg det här blev. Nu ska jag muntra upp mig med lite Fleetwood Mac!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar