lördag 17 januari 2009

Stavning, kabbala och kalejdoskop

Oj oj oj, det var längesen jag hade en sån här värdelös dag.. Gårdagen var desto trevligare, examensfest, jajemen! Förfesten var roligast som vanligt! Idag; inte lika kul. När huvudvärken inte hade gått över vid halv sex kapitulerade jag, tacka gud för alvedon! Eftersom det är helt självförvållat kände jag först att jag inte förtjänade det gudomliga pillret, annars är jag mycket för värktabletter. Pro-drugs, ha ha! Låter som jag är beroende, men nej nej! Tycker bara att det är så onödigt att gå omkring med värk, liksom. Har en kompis som verkligen aldrig tar tabletter, oavsett hur dåligt hon mår, fattar verkligen inte det!

Nå ja, jag har tillbringat hela dagen i soffan, tv, tv, tv... Såg en bra men lite knepig film, "Bee season" med juliette binoche och richard gere, handlade om stavning, kabbala och kalejdoskop. Sen kikade jag på stjärnorna på slottet. Den där Kersin Dellert alltså, så vill jag vara när jag blir över åttio, diva! Blev avundsjuk när hon pratade om sin man, som för övrigt är 17 år yngre! (Alltså inte avundsjuk på det, då skulle jag haft en 8 åring och det hade ju varit lite väl sjukt) Eller det vara snarare deras kärlek hon talade om, så fint, undrar om man någonsin får det så. Hrm.. Bakis och blödig idag.

Nu ska jag gå och nana!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar